1D

Igåååår: Hhihi jag och Moa hade en av våra konstiga YOLO dagar, så vi drog in till stan för att vara ute i regnet i två timmar för att träffa 1D! Ingen av oss gillar dom jätte mycket egentligen ju, så det var bara cp. Men mysigt, sen insåg vi att vi inte ville slösa bort vårat liv så vi åkte hem. Och självklart kom dom 20-30 minuter efter att vi hade dragit-.- inte för att jag brydde mig så jätte mycket men ändå..
Sen på kvällen var vi ute, vid Centrum,krusboda och Tyresö strand! Ja vi fick ett sånt där yolo ögonblick så vi tog bussen till Tyresö strand och väl där var det helt dött så vi åkte hem igen-.- Kollade lite på film här hemma och käkade godis och soooov.
Idag: Mötte upp Evelina för att åka till stan med henne runt tolv! Vi åkte såklart dit 1D är eftersom hon älskar dom. Det var i alla fall jättemysigt, vi köpte kakor käkade dom, pratade osv. Efter det tog vi en liten promenad för det sades att dom inte skulle komma förens runt 4-5 tiden och klockan var ju bara 1! Vi handlade mat, jordgubbar, ännuuuu mer kakor, pastasallader och juice. Haha. Vi tog med oss maten och picknickade vid trädgården som var på självaste stället och då träffade vi Felicia, Alva och Veronica så dom joinade våran picknick xd
Sen satt vi bara och snackade typ forever, det var skönt även fast dom typ snackade om 1D hela tiden!
Men gick jag och evelina och lämna våra kakor och ett brev vid trappan eller vad man ska kalla det (måste bara säga att LIAM läste vårat brev och skrattade sen visade det för Niall som började asgarva, vi hade skrivit "kakorna är till Niall" och Evelina hade skrivit "hello my 5 boyfriends") såg dom i alla fall och tog tusen bilder..
Men nu ska jag packa mina sim kläder såå jaaoow ses sen å puwws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback