Läkaren

Glömde helt blogga igår, kan ha varit för att jag inte var inne på datan men vi kör ett långt inlägg nu istället!

Igåår, var med evelina och kia,hihi käkade glass, frysta hallon och paj... Gottigt!! Det var i alla fall jättekul. Sen familjen iväg på släktmiddag för att boka hotel och så till usa för vi ska åka dit med mina minsta kusiner, min farbror, hans tjej och farmor och farfar! Var väl helt okej, och bara eftersom jag är så super världens bästa kusin läste jag två sagor för minsta kusinen och spelade nitendo med henne, hade glömt hur kul det var.. Kom hem typ runt tio elva och då var det en dejt med kudden som gällde!

Idag: var i skolan till en början, rätt så chill faktisk men sen hämtade mamma mig och vi åkte till läkaren.. Hemskt var det, tro mig. Var där i två timmar och blev frisk förklarad typ fastän jag inte är frisk men hon vet inte vad felet är??! Sen så var hon finska också så man missa hälften vad hon sa, men i alla fall så ska jag få börja träna igen efter sommaren...
SKA BLI SÅ JÄVLA HÄRLIGT TROR JAG DÖR.
Ja sen har jag bara varit hemma, mådde lite dåligt så jag sov några timmar och käkade tjockis mat , mc donalds <333333333 KÄRLEK

Men nu ska jag plugga till provet som jag ska göra imorgon, måste vara i skolan åtta HELT SJUKT:o

Puss å hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback