Glad

Livet rullar på som det ska, allt funkar lixom! 
Igår på kvällen drog jag ut och träffa Moa ett tag, hängde som alla andra coola ungar utan för ica och körde fotboll med en stenhård boll, typhejblåmärken på foten :/ 
Idag drog jag och kollade lite på fotboll med Moa och Frida på vallen, sen och käkade med farmor, farfar och brorsan på resturang. Kom hem väntade på elin som hade varit på landet, hon sover här ikväll. Vi drog i alla fall ut med Moa, handlade energi drickor och hade lite härligt snack! 
Men det var sååååååhär kallt ute så det var ju typ bara att dra in och Moa drog hem så nu ligger jag och elin i sängen forever alone... 
I alla fall så var vi på nått konstigt humör och mitt twitter konto slutade fungera, gick inte att tweeta ibland, så jag skaffa ett nytt. Så alla gullungar därute följ @Visomgillarsten  och det måste vara storbokstav på V tyvärr ;( 
Nu ska jag dricka lite energidrickor och ha kul hörs i ett annat liv(senare ikv alltså).
PUSS I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback