Ganska rätt okej

Kollar på tv, chillar med musik och väntar på att glassen ska tina, livet är helt enkelt ganska okej! 
Haha väldigt skönt om man stannar upp ett tag och tänker. Idag har jag i alla fall inte gjort något speciellt, mådde väldigt dåligt förut så det blev hemgång direkt efter skolan, lite glass å sömn på det sen mådde man prima ;) Men orkar fortfarande inte plugga så jag måste göra det imorgon eftersom vi tydligen ska ha sv redovisning och engelska prov på onsdag, tack för förvarningen antar jag!! 
Men eftersom jag är ganska glad just nu kan jag lite snabbt dela med mig att på onsdag sticker jag till läkaren, får se vad som händer där.. Ska börja om hela undersökningen, eftersom ekg testerna och allt inte visade nått. Men efter så bjuder väl mammi på glass kan man hoppas, hihi. 
Drar lite snabbt morgondagens planer när jag ändå håller på så ni vet vad som händer tänkte jag. Sticker kanske (behöver plugga så vi får se) efter skolan till C och möter upp Kia, handlar juice och bär, sen tar vi bussen hem till Evelina som en liten överraskning. Gulliga vi är va?! 
Pusssss
- har lite bildtorka just nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback