Dream girl

Har precis duschat och planerat helgen lite med min brorsa, vi ska till farmor ikväll och käka eftersom vi är för lata för att laga nån mat, haha. Där ska vi äta gooooodmat ocg glass sen kolla hockeyn, det var dagens planer! Sen imorgon har jag faktiskt inget alls planerat, måste plugga lite sen antar jag väl att bara försöka bli frisk men jag mår mycket bättre nu så de ska nog inte vara något problem ;) 
Next blir väl att sätta på Hannah Montana the movie, haha kanske konstigt att jag som 14 åring älskar den(?) men det gör jag i alla fall, sen äta lite mer ben and jerry innan vi traskar vidare mot farmor och farfar!
Puss I
Istället för bilder bjuder jag på en låt ;))
Dream girl - Sean Paul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback