Nothing, and everything

Ingen bloggning av mig idag typ, men kan beskriva dagen lite kortfattat! Var först med fridah vi gjorde våfflor och packade en picknik sen gick vi och mötte upp Moa och Frida.. Fast innan de satt vi och käkade våra våfflor på en trappa vid en parkeringsplats (?). Men sen så snackade vi med Moa och Frida ett tag sen var det typ dags att åka hem, vilket inte är det lättaste när jag cyklade på en cykel där växeln hade stannat på 15, och den hade punka i båda hjulen och Fridah cyklade på en cykel utan broms... 
Överlevde gjorde vi i alla fall ;)
Nu ska jag spendera lite tid med min käre mamma och sen försöka plugga lite till spanska förhöret imorgon som jag kommer faila totalt ändå -.- Men försöka kan man alltid?!!
pussss
Olagligt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback