BB

Hej bloggen!
Dålig upptadering idag men det har inte fungerat att blogga för mig :o 
Men det fungerar nu (y)! 
Ligger i alla fall i min säng och kollar BB, hahaha fattar inte ens varför jag kollar på det(?). Alla bara mobbar varandra och typ bråkar och Hannah W har lämnat och det suger utan henne;/ 
Måste plugga lite i pauserna också för jag ska göra ett prov imorgon, har inte ens börjat plugga så hoppas inte att det är allt för svårt. 
Nej men nu ska jag fortsätta kolla och upptaderar nog också lite senare ikväll, men jag måste bara fråga ÄR NI LIKA TAGGADE SOM JAG FÖR BOYFRIEND SOM SLÄPPS INATT? :DD
puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bloppis på min blogg, kika gärna in! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-25 @ 23:22:11
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Godnatt och sov gott! :)

2012-03-26 @ 01:13:52
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback