Världens bästa dag

Haha skoja. Det är det verkligen inte. Men jag är på topp humör, ligger med min rosa keps på sängen och mår asbra!! Första gången på den här veckan så hoppas att det ska vara så hela nästa vecka med. Försöker plugga lite samtidigt som jag sjunger/skriker låter helt cp, ingen justin här inte!
Ska nog strax käka lite lunch sen kanske möta upp moa för hon har glömt en massa saker här. Sen ikväll ska jag träffa evelina och felicia då..
Juuuuuste sen i juni åker jag till usa och när jag kommer hem i juli kanske jag ska gör om mitt rum lite får se, håller i alla fall på art planera lite angående det. Hittade världens coolaste tavlor, finns tyvärr bara i en upplaga så dom kommer ha tagit slut innan jag kommit hem :/
Men nu ska jag ringa moa
Hörs senare!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback