Våld är ett mans problem idag.

GODMORGON!! 
Är redan vaken(wtf gånger dubbelt) har så sjukt jävla ont i halsen så jag har vaknat 5 gånger inatt. Det värsta är ju att halstabletterna är med mamma och pappa på landet:'( Men i alla fall så har jag lekt kock och gjort té till mig själv (ingenting jag ör bra på) fast den smakar kaffelatte. Euw, äckligt. Ska nog hämta ett glas kallt oboy i stället, fixa lite frukost sen skypa med Moa och kolla på Justin, UNDERBAR morgon. 
Sen som Moa sa drar vi till Stan, hihi behöver ett par svarta jeans..
Nej men nu ska jag kolla på nyhetsmorgon, därav rubriken.. Hahahaa forever alone med att tycka om nyhetsmorgon? Ja antagligen :'( 
PUSS
I LÖVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback