Ida får en applåd!!

HEEEEJ Moa som skriver! Ovanligt huh?
Tycker att vi ger Ida en applåd för att hon är en riktgit bloggkämpe (i mina ögon..)! Klapp-klapp-klapp-klapp

Idag i skolan så var det ganska chill, vi gjorde en äcklig gryta på hk:n, jag käkade bara pastan mihihihi
Sen så blev jag FETA DISSAD av en person, kan inte berätta det, det är alldeles för hemskt...
Tjaaaaa, sen så drog Ida till tandläkaren för att jag råkade orsaka en liten olycka på hennes tand.. Rättare sagt, jag kastade en mobil på hennes tand så att hon typ tappade en sjättedel av tanden, MEN DET VAR INTE MENINGEN OCH JAG BER SÅ HEMSKT HEMSKT MYCKET OM URSÄKT!♥♥♥ 

Och imorgon är freeeedag! Wihooo har typ en väldigt osäker plan bara hehehehhehehhehe

Egopic......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback