Sista inlägget för kvällen!

Okej nu kör vi sista inlägget för kvällen, kan lite glatt säga att jag mår toppen igen. SÅ JÄKLA HÄRLIGT!! 
Och när vi ändå är på så glatt humör så är mammor bra på att förstöra det genom att säga dumma saker som att jag ska till tandläkarenvid tre imorgon :/ Men efter tandläkaren så drag jag min rumpa vidare mot friskis och svettis, för en prov träning och se om jag mår lika dåligt som jag gjorde sist som var för 2-3 månader sen... Hoppas inte det, hoppas allt är bra för då kommer hela processen gå mycket snabbare och jag faktiskt får spela fotboll efter sommaren. Det var typ målet från början men nu är det osäkert om jag ens kommer få spela igen. HAHA kände att jag började inlägget på bra humör och sen bara började snacka mer och mer  negativt.. Kände ni också så?? 
SEN HAR JAG JU VÄRLDENS PLAN OCKSÅ, men den kan jag inte berätta hihihihihi.. Elakt va? :o 
Nej jag skoja men nångång kan man väl kanske säga den.. Hahaha:) Nu ska jag tänka på underbara saker gå igenom musik häftet och hämta té och kakor, sen blir det en dejt med kudden.
PUSS
- höstas med frida frida och Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback