Punkt punkt punkt

Sämt bloggning kommer det nog bli idag från min sida, mår helt åt helvete just nu. ÅÅÅÅÅrkar inte (jag vet det stavas med o men skit it). Allt som hade varit perfekt, mått bra i en evighet nu kändes det som men jag hann i alla fall ha kul efter skolan innan jag började må dåligt igen. Var med Moa, vi kollade film, käkade godis, mat och drack smothie. Assssnice. Sen kom Fridaa och mötte upp mig hos Moa för att lämna mitt musikhäfte och sen följde hon mig hem eftersom mitt huvud höll på att sprängas och jag knappt kunde gå... Gulligt va? ;) PUSS TILL DIG ♥♥
Nu ska jag egentligen plugga till provet imorgon, men jag mår som sagt inge bra så vi får se.. Ska i alla fall stänga av datorn och lägga mig i sängen. PUSS Å HEJ!
- Moa och hennes super söta hund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback