Presentation , Dag 1

- Jag suger på sånt men vi kör ett försök i alla fall ;)
Jag är en fjortonårig tjej, femton om 35 dagar. Längtar som fan tills dess. Jag bor en liten bit utanför stockholm och jag bloggar om mitt liv med Moa dårå. På fritiden brukar jag spela fotboll, men gör det inte just nu eftersom jag har något sorts fel som gör så att jag kan svimma om jag överanstränger mig men jag ska komma tillbaka när jag blir friskförklarad(?). Annars går jag väl i skolan, världens sämsta för att vara mer exakt, eller så är jag oftast med Moa eller nån annan kompis. Mestadelen av min tid spenderar jag nog faktiskt framför tv:n eller datorn och snackar med underbart gulliga människor eller kollar justin videos eller bilder. Ja jag är ett justin freak.. 
Tycker personligen att presentationen spårade ut och blev cp men den får duga :/
PUSS ida
-JO JAG ÄLSKAR ATT TA SVARTVITA FOTON OCKSÅ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback