Nya beslut!

Tja tja!! 
Idag har jag varit i stan med moa, hittade ett par jeans, en tröja och några trosor. Och då var hela barnbidraget slut.. Hahaha.. Sen drog vi till vallen och kollade sista halvleken på mitt fotbolls lag, gick inte så bra dock :/ Drog hem efter det gjorde lite middag till mig själv eftersom resten av familjen var bortbjudna. Drog ut efter det med Frida o Moa.. Snackade lite om allt möjligt osv. 
Nu ligger jag i alla fall i min säng och snackar med bästevän Kia, har också tagit lite nya lifebeslut.. Undra hur länge dom kommer hålla? Ett av dom är faktiskt att aldrig blogga när jag är sur/ledsen/mår dåligt, allt blir så negativt och konstigt då. Dom andra besluten tror jag dock att jag håller för mig själv ;) 
Men nu är det dags för att köra igång ett avsnitt one tree hill och mysa i sängen..
Puss
Ur arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback