Lite här och där..

Tjo, tjena hallå, vad står på? 
Ligger i sängen och myser med täcket! 
Har precis käkat middag, gick upp några kilon idag känner jag... 
Idag har jag varit med Moa  först, vi drog till vallen kollade fotboll och käkade mc donalds, hihi mumsigt. Sen så kom frida till mig och vi skulle till alby och träna men nånting hände så vi köpte jordgubbar och glass istället och snackade om livet. Eller ja ni vet tjejsnack.. 
Kom hem, duschade, snackade lite med brorsan och käkade. Blir nog en hemmakväll ikväll för jag orkar inte ta mig nånstans och ingen orkar komma hit, it sucks men känner att jag laddar upp för valborg.. Haha nej men jag tycker om att sitta i min ensamhet och snacka med mina älskade vänner, som by the way är BÄST ♥♥♥
Men nu ska jag försöka få igång en sak, har försökt typ i en månad men lyckas aldrig och det suger så om jag inte lyckas nu ger jag upp :/ 
PUSS 
image description
Ur arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback