How I met you mother

Hej alla sööööööta bloggläsare! 
Dagen har spenderats med Moa och Frida efter skolan, picknick i solen.. Fastän det dock blev kallt efter ett tag så var det asmysigt. Vi skulle ha pluggat lite no men nånting hände(ett liv kom imellan). Men dom drog hem för ett tag sen så jag satte på tv:n och datorn, och självklart är man till och med så duktig att man tog fram väskan med böckerna. Notera, jag tog fram den, inte böckerna. 
MÅSTE verkligen plugga men jag har ingen ork:'( 
OCH JUSTE, IDAG ÄR DET VÄRLDENS BÄSTA DAG DET FÅR VI JU INTE GLÖMMA. FICK REDA PÅ ATT JUSTIN KOMMER TILL SVERIGE. Jag och Moa börja skrika och hoppa runt. HAHA. Men han är den enda för mig. MY TRUEEEEE LÖVE. Han kommer i början på nästa år för er som inte redan visst det :DDD  Men nu ska jag fortsätta dampa och börja plugga. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback