Fridah's place

Sitter i Fridah's säng just nu och väntar på att David och Robin ska komma, om dom kan ta sig hit i regnet? ;o
Vi ska kolla på film eller spela tv spel, och där kände jag att ni antecknade?!! Sen när dom har dragit ska vi ha en liten fest för oss själva, handlade 6 energidrickor, 2 andra drickor, två gurkor(wtf?), en paprika(fortfarande wtf?), två chips påsar och dipper och sen lite godis.. Och JA vi går på diet, tjockis diet!
Men nu ska vi dra till bio rummet så jag ska avrunda det här inlägget och hoppas att jag överlever filmen om det blir nån, om jag överlever hörs vi senare ;))

PUSSSSSSS


tYP AGES AGO... nej men iaf hemsk men det var den enda jag hittade, och jag har shorts under töjan så ingen porr här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback