Fina känslor

En liten upptadering innan jag ska ta och fixa mig tänkte ja..  får se om den blir liten ;)
Är jävligt sur just nu i alla fall, råkade ta sönder våran skrivare hemma så jag kan inte skriva ut bilder sen så har jag också fått en lektion av en kille om jag har rätt att vara sur på honom eller inte,eftersom att jag har inte rätt att sno en bil.. WTF?? Makes no sense. Jag har väl rätt att vara sur om jag vill, eller? :o 
Men i alla fall så borde jag fixa mig nu, men jag orkar inte som vanligt för jag ligger så skönt. Känner mig som stockholms tjockis 2012, orkar aldrig resa mig och när jag väl reser mig är det ALLTID för att hämta mat, ingen beach 2012 för mig inte...
åååårkar inte ens tänka på att skolan börjar på måndag vill bara tillbaka till barcelona och nu kom min brorsa hem med nån tjejkompis och jag ligger i soffan i pjyamas med frukosten fortfarande framme igårdagens flätor och chattar på facebook, härligt första intryck eller vad? 
Så nu vill jag inte direkt gå upp för mitt smink ligger i hans rum där dom är, typhejfmlhejdå. 
Fina känslor jag har just nu :/ 
PUSS
Jag, Moa och FridaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback