Deppmooode VARNING

Håller upptaderingen rullande här känner jag, men det gör jag så gärna..
Just nu önskar jag att skolan kan gå under inom dom närmsta 12 timmarna, klockan är halv tio och jag har inte ens hunnit med hälften av det jag borde.. :/ Men det man inte hinner idag får man göra imorgon( snor mammas fina replik). Kan med detsamma också säga att jag är påväg in i ett av mina så kallade deppmode, jag fick reda på att städtanten kommer hit klockan 8.00 imorgon bitti.. Sen kom jag på att det inte skulle påverka mig för jag börjar fucking ducking 8.15. ETT RIKTIGT JÄVLA DEPPMODE. JAG KOMMER INTE KOMMA UPP :( 
Men det är lite skit samma för er, men nu funderar jag på om jag ska sätta på té, läsa en bok och snacka lite mer med evelina eller om jag ska köra en blogglista.. ?! Tror jag kör på det sista! ;)) För er skull, haha. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback