BRA DAG.

Sorry för konstig bloggning idag, senaste inlägget var från Kia.. 
I alla fall så efter skolan åkte jag hem till kia, eller nej jag gick. Och jag gick vilse i 50 minuter. Tror jag var runt i HELA jävla trollbäcken och Kia och Evelina försökte hjälpa mig hemifrån genom att kolla på google maps kartan. Inga bra kartläsare där inte:/ 
Sen käkade vi gräddglass, HAHA kia bad mig köpa gräddglass och eftersom jag är som jag är så köpte jag grädde och ett biggpack med glass så sprutade jag grädde över glassen så det blev gräddglass. Jag tyckte i alla fall att det var askul! Sen hade vi lite krig, både ute och inne. Sen rita evelina på oss med penna som inte går bort så jag har lite vacker text i nacken... Efter det käkade vi födelsedags middag eftersom Kia fyllde år och fotade lite bilder med sverige/tyresö/hammarby kläder på och drog sedan vidare ner på träningen därav vi gav henne presenter och sen åkte jag hem:) 
Lyckad dag. 
Väl hemma gick jag till Elinh lämnade hennes present och sa grattis och snackade ett tag... Sen gick jag hem, för att inse att mina spanska böcker ligger någonstans men tyvärr inte hemma. Börja nästan böla. Snacka med frida i panik eftersom hennes böcker inte heller var hemma, men vi har bestämt en spanska dejt imorgon på morgonen för att plugga ihjäl oss så vi kan klara godkänt :/
Men nu ska dricka upp min oboy, snacka lite till med evelina och sen fösöka somna.. 
ÖNSKA MIG LYCKA TILL. 
PUSS.
7
KLOCKREN BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback