Beach 2012

Har kommit hem från gymmet nu, hehe inte dags att börja få träna än om vi säger så :/ Det jobbigaste var ju ändå nu när man verkligen kände hur usel konditon man har fått... Men det får vi fixa när jag blir frisk ;) 
Sitter i alla fall och smsar med Moa nu, dunkar musik eftersom ingen annan är hemma och längtar tills sommaren... 
Åker till USA dagen innan skolavslutning, det suger, inte att jag åker till USA utan att jag inte kan fixa mig innan med Moa :// Sen är jag borta i nästan en månad... Kommer sakna allt som fan, men shoppa ton med snygga kläder... Hihi och några presenter till Moa såklart, hon fyller år när jag är i USA :D Grattis i förskott, haha. 
Nu ska jag planera lite saker med Moa, beach 2012 ni vet... Man vill ju inte rulla fram som man gör nu, hemsk :// 
- tillåtet att vara så här söt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback